FAQ

BESTELLING

Nadat je bestelling is geplaatst ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging per e-mail. Daarin staat een overzicht van je bestelling.

Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de e-mail niet in de map ongewenste e-mail (spam) terecht is gekomen. Als dat niet het geval is kun je contact met ons opnemen.

Heb je een bestelling geplaatst, maar wil je deze wijzigen of annuleren? Neem dan direct contact met ons op.

Het wijzigen van een bestelling is niet altijd mogelijk, dit hangt af van welke wijzigingen er gewenst zijn en in welke verwerkingsfase de bestelling zich bevindt. Voor het toevoegen van producten kun je een nieuwe bestelling plaatsen en ons vragen om deze samen te verzenden met je eerdere bestelling. Wij zullen dan ons best doen om de bestellingen samen te verzenden.

Wij hopen natuurlijk dat je tevreden bent met je aankoop, maar als dat niet zo is kun je dat binnen 30 dagen naar ons terugsturen, zo lang het artikel onbeschadigd en compleet is en in de oorspronkelijke verpakking zit (voor zover dat redelijkerwijs mogelijk is).

Als je een artikel wil retourneren, neem dan contact met ons op.

Vermeld daarbij:
1. Je naam en het bestelnummer of factuurnummer van je bestelling;
2. De gegevens van het artikel dat je wil retourneren;
3. De reden waarom je het artikel wil retourneren (hoewel wij dit waarderen is dit niet verplicht).

Wij zullen dan spoedig contact met je opnemen.

Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending en kunt zelf kiezen welke pakketdienst of vervoerder je hiervoor gebruikt.

Zorg ervoor dat de producten goed zijn verpakt zodat deze zonder schade hier aankomen. Vraag altijd een verzendbewijs waarmee je de zending kunt volgen, voor het geval de door jou gekozen vervoerder de zending zou kwijtraken.

Na ontvangst van je retourzending zullen wij deze zo spoedig mogelijk verwerken. Dit kan enkele werkdagen tot een week in beslag nemen. Zodra de retourzending door ons is verwerkt krijg je per e-mail bericht van ons.

Je ontvangt per e-mail bericht zodra je retourzending door ons is gecontroleerd op defecten en gebruikssporen. Als de retourzending is goedgekeurd zal de terugbetaling binnen enkele werkdagen worden afgerond.

Wanneer je de gehele bestelling retourneert zal het volledige aankoopbedrag terugbetaald worden, inclusief de verzendkosten van je bestelling.

VERZENDING

We verzenden onze producten via PostNL.

Kleinere pakketen die minder dan twee kilo wegen worden als een brievenbus pakket verzonden. Grotere pakketen zullen verzonden als een normaal pakket en zijn te volgen via een track & trace code.

Daarnaast is het ook mogelijk om het pakket bij ons op te halen. Zie de volgende vraag.

Dat kan! Tijdens het betaalproces kun je kiezen om het pakket bij ons op te halen. Nadat je besteld hebt, nemen we via WhatsApp of email contact met je op om een ophaalafspraak te maken.

Wij verzenden naar Nederland en België.

Wij hanteren transparante verzendkosten die niet worden verstopt in de productprijzen.

Past jouw pakket door de brievenbus en weegt het minder dan 2 kilo? Dan zijn de verzendkosten in Nederland €4,95 en naar België €9,95.

Wanneer jouw pakket meer dan twee en minder dan tien kilo weegt of niet door de brievenbus past, dan zijn de verzendkosten in Nederland €6,95. Voor het verzenden van een pakket naar België dat minder dan vijf kilo weegt zijn de kosten €19,95.

Pakketen worden binnen twee werkdagen verzonden. Binnen Nederland worden die vaak de volgende werkdag bezorgd.

BETALING

Je kunt bij ons betalen met iDeal, PayPal en ApplePay.